Arkadiusz Malarz
malarz_arkadiusz.jpg

Arkadiusz Malarz, (ur. 19 czerwca 1980 roku w Pułtusku), polski piłkarz, występujący na pozycji bramkarza.
Jego atrybuty fizyczne to 190 cm i 86 kg.
W Polsce występował w takich klubach jak Nadnarwianka Pułtusk, Mazovia Ciechanów, Bug Wyszków, Polonia II Warszawa, Polonia Warszawa, Gwardia Warszawa, Świt Nowy Dwór Mazowiecki, Amica Wronki, Lech Poznań.

W polskiej lidze nie zrobił oszałamiającej kariery. Jedyny dobry okres zaliczył w roku swojego debiutu w sezonie 2003/2004 w barwach Świtu Nowy Dwór Mazowiecki, kiedy to wystąpił w 20 meczach. W następnym sezonie już w barwach Amiki Wronki zaliczył zaledwie 10 spotkań. Rok 2005/2006 był dla Malarza jeszcze gorszy. W rundzie jesiennej nie zaliczył w Amice ani jednego występu, natomiast jesienią (już w barwach Lecha Poznań) zagrał zaledwie dwukrotnie.

W sezonie 2006/2007 grał w klubie greckiej ekstraklasy Skody Xanthi. Jest rekordzistą greckiej ekstraklasy w ilości meczów bez straty gola - nie stracił bramki w siedmiu kolejnych meczach, kapitulując dopiero w ósmym, co daje wynik 683 minut bez utraty gola.

Dobry sezon w barwach greckiej drużyny zaowocował transferem. Od sezonu 2007/2008 broni barw Panathinaikosu Ateny. Kosztował ich równe pół miliona euro.

Podczas uroczystej gali w Atenach Arkadiusz odebrał nagrodę; został uznany za najlepszego bramkarza ligi greckiej w sezonie 2006/2007 przez Związek Zawodowy Piłkarzy.

28 sierpnia 2008 został wypożyczony na rok do greckiego klubu OFI Kreta[1].

Małżonką Arkadiusza Malarza jest reporterka Canal+ Sport Daria Kabała.

Tak broni Arek Malarz: