Hernan Rengifo
rengifo_hernan.jpg

Hernán Rengifo Trigoso pseud. El Charapa (hiszp. Arrau (rodzaj żółwia) - od dużej siły fizycznej) oraz Renifer (ze względu na nazwisko), (ur. 18 kwietnia 1983 r. w Chachapoyas) - piłkarz, reprezentant Peru, grający na pozycji napastnika. W I lidze peruwiańskiej wystąpił 146 razy i zdobył 59 bramek.

Imię i nazwisko Hernan Rengifo
Data urodzenia 18.04.1983 r.
Narodowość Peruwiańczyk
pozycja napastnik
Wzrost 183 cm.
Masa ciała 77 kg.
Wartość 1.000.000 euro

Kariera

Pierwszym klubem w którym występował był Virgen De Chapi. Następnie reprezentował barwy Universitario de Deportes, CS Unión Huaral i Universidad San Martín de Porres. Z tą ostatnią zwyciężył w 2007 r. w turnieju Apertura I ligi peruwiańskiej oraz zdobył tytuł króla strzelców.
W dniu 11 czerwca 2007 podpisał kontrakt z KKS Lech Poznań. Umowa obowiązywać będzie 3 lata.
28 lipca 2007 Hernan zadebiutował w polskiej Orange Ekstraklasie w meczu KKS Lech Poznań - Zagłębie Sosnowiec, zaliczając asystę przy golu Piotra Reissa, a 11 sierpnia 2007 w meczu z Górnikiem Zabrze strzelił swoją pierwszą bramkę w polskiej lidze.
W swoim pierwszym sezonie w Orange Ekstraklasie zdobył 12 bramek.
Napastnik Lecha Poznań, Hernan Rengifo został wybrany najlepszym peruwiańskim piłkarzem grającym poza granicami swojej ojczyzny.

Tak gra Hernán Rengifo

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License