Hernan Rengifo
rengifo_hernan.jpg

Hernán Rengifo Trigoso pseud. El Charapa (hiszp. Arrau (rodzaj żółwia) - od dużej siły fizycznej) oraz Renifer (ze względu na nazwisko), (ur. 18 kwietnia 1983 r. w Chachapoyas) - piłkarz, reprezentant Peru, grający na pozycji napastnika. W I lidze peruwiańskiej wystąpił 146 razy i zdobył 59 bramek.

Imię i nazwisko Hernan Rengifo
Data urodzenia 18.04.1983 r.
Narodowość Peruwiańczyk
pozycja napastnik
Wzrost 183 cm.
Masa ciała 77 kg.
Wartość 1.000.000 euro

Kariera

Pierwszym klubem w którym występował był Virgen De Chapi. Następnie reprezentował barwy Universitario de Deportes, CS Unión Huaral i Universidad San Martín de Porres. Z tą ostatnią zwyciężył w 2007 r. w turnieju Apertura I ligi peruwiańskiej oraz zdobył tytuł króla strzelców.
W dniu 11 czerwca 2007 podpisał kontrakt z KKS Lech Poznań. Umowa obowiązywać będzie 3 lata.
28 lipca 2007 Hernan zadebiutował w polskiej Orange Ekstraklasie w meczu KKS Lech Poznań - Zagłębie Sosnowiec, zaliczając asystę przy golu Piotra Reissa, a 11 sierpnia 2007 w meczu z Górnikiem Zabrze strzelił swoją pierwszą bramkę w polskiej lidze.
W swoim pierwszym sezonie w Orange Ekstraklasie zdobył 12 bramek.
Napastnik Lecha Poznań, Hernan Rengifo został wybrany najlepszym peruwiańskim piłkarzem grającym poza granicami swojej ojczyzny.

Tak gra Hernán Rengifo